Expertise

Klantadvies & Jij

We willen dat klanten niet alleen nu tevreden zijn over producten of diensten, maar ook nog over 30 jaar. Vanuit al onze merken zorgen we voor een passende manier om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

  • Wij helpen onze klanten vanuit de winkels, telefonisch en online
  • Klantadvies, Klantexpertise & ondersteuning, SNS franchise

Klantgerichtheid gaat bij ons verder

Onze interpretatie van klantgerichtheid gaat verder dan een glimlach en een kopje koffie. Komt er een klant aan de balie met een geblokkeerde digipas? Dan ontzorgen wij hem door de pas te laten deblokkeren en vraag je door. Waar woont de klant eigenlijk? In een huurhuis? Wil hij dan misschien een gratis eerste gesprek om erachter te komen of hij ook kan kopen? Wij begeleiden de klant naar de juiste adviseurs en zijn zo indirect betrokken bij grote levensgebeurtenissen van onze klanten.

Verschillende merken en kanalen

Vanuit onze 4 merken zijn verschillende afdelingen verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met onze klanten. Met internet, telefonie en direct klantcontact, zoals in onze SNS-winkels, kunnen wij onze klanten op elk gewenst moment van dienst zijn. De collega’s binnen klantadvies helpen ons om de meest klantgerichte financiële instelling van Nederland te zijn.

Nieuwe Klantadvies vacatures

Meer lezen over Klantadvies

Klantadvies evenementen