Van belofte naar impact

Op 12 februari 2021 introduceerden we onze nieuwe strategie ‘beter voor elkaar – van belofte naar impact’. Wij zetten in op groei door het versterken van de relaties met de klanten van onze bankmerken en het verder vergroten van onze maatschappelijke impact. Ben jij benieuwd naar wat dit voor jou betekent? Op deze pagina lees je hier meer over.

Waar gaan we naartoe?

We geven groeiprioriteit aan onze bankmerken SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen. De dienstverlening aan klein zakelijke ondernemers wordt uitgebreid en we verbreden ons assortiment aan diensten en producten om relevanter te zijn voor klanten. En met digitale dienstverlening en winkels zijn onze diensten altijd persoonlijk en dichtbij. Ook introduceren we één uniforme agile werkwijze met zelfstandige, integraal verantwoordelijke (klant)teams. Bij alles wat we doen en ontwikkelen, vragen we ons af welke waarde dit heeft voor de klant. En hoe het de klantrelatie versterkt.

Lees hier meer over de strategie

Wat betekent dit voor jou?

Om de transformatie naar een klantgerichte en maatschappelijke organisatie te maken hebben we jou nodig.

Wanneer jij onderdeel uitmaakt van ons team verwachten we van jou dat je samen met je collega’s richt op resultaat. Daar helpt jouw nieuwsgierigheid bij, want dat zorgt ervoor dat je steeds weer met creatieve oplossingen komt, waarbij je data en digitale mogelijkheden slim weet te benutten. Dat doe je op basis van verantwoordelijkheid, ambitie, vertrouwen en een groot hart voor mensen. Je bouwt een goede band op met onze klanten en je gaat nèt dat beetje verder voor onze maatschappelijke doelen.

Benieuwd waar jij aan kan bijdragen? Bekijk hieronder de vacatures

de Volksbank vacatures

Onze expertises

Heb je vragen?